20 let na trhu
Úvodmoje inteligentní administrativa

MIA software pro finanční a pojišťovací poradce

JEŠTĚ JSTE JI NEPOZNALI  A  UŽ JI UMÍTE OVLÁDAT

 

MIA_logo

mia_button


 

...nejkomplexnější a nejintuitivnější on-line software pro finanční a pojišťovací  poradenství s plnou automatizací kontroly a proplácení provizí...


www.mia-system.cz www.fp.mia-system.cz

Moje Inteligentní Administrativa je centrální on-line evidence klientů, obchodníků, produkce, provizí, pojistných událostí, má unikátní poštovní komunikátor a CRM systém

 

Software MIA je určen pro pojišťovací makléře, finanční zprostředkovatelské společnosti, pro finanční poradce, pojišťovací poradce, hypotéční poradce jednotlivce a jejich klienty, pro ty, kteří si chtějí založit vlastní společnost a být opravdu nezávislí.

MIA je propojena s TimeMaker

MIA je

  • modelový systém, přizpůsoblivý
  • moderní systém, pokrokový
  • modulární systém, stavebnicový
  • inteligentní systém, chytrý
  • intuitivní systém, přirozený
  • inovativní systém, přináší nové a efektivní řešení
  • iniciativní systém, podnět k podnikavosti, šetří čas
  • integrační systém, sjednocený, propojený, celkový; kumulující více funkcí
  • interaktivní systém, umožňující vzájemnou on-line komunikaci
  • administrativní systém, samostatný a přesný
  • ambiciózní systém, za velmi dobrou cenu
  • atraktivní systém, budí zájem

TimeMaker je

  • unikátní software pro řízení a osobní efektivitu v komunikaci
  • jediný program, který je schopen zvládnout (pracuje i offline) emaily, úkoly, projekty, strategie, porady, produkci, soubory a data, statistiky, organizační strukturu firmy

MIA s TimeMaker získáte

  • minimálně 75% usnadnění administrativy a času poradců, manažerů, společnosti
  •  výraznou úsporu Vašich nákladů (nejen počtem zaměstnanců)
  • rychlost, efektivitu a ekonomiku vaší činnosti
  •  přizpůsobení Vašemu systému
  • za velmi výhodnou cenu

Obecná funkčnost MIA

  • přes webové rozhraní získáte přehled o svých klientech, dokumentech, smlouvách, provizích, manažerských statistikách
  • přikládáte ke každému klientovi, nebo smlouvě dokumenty, které lze následně kdykoliv znovu zobrazovat (např. naskenované smlouvy, VPP, žádanky, výpisy, TP, doklady, atd…)
  • evidujete pojistné události
  • CRM systém – řízení vztahů s klienty, podporuje oboustrannou komunikaci a péči mezi firmou a klienty
  • zadávání klienta do systému jen jednou, pak následně jen tisknete informace pro klienta a jiné potřebné dokumenty dle zákona, vašich pravidel
  • automatické párování provizí od pojišťoven, on-line kontrola provizí, provizních sestav, tisk faktury, reklamace apod.
  • ihned k dispozici, vše digitalizované odkudkoliv přes internetový prohlížeč = rychlá a přesná komunikace
  • díky webové platformě není instalace na uživatelském PC = ochrana vašich a klientských dat
  • přístup do adresáře klientů, obchodních partnerů, institucí, podřízených, kolegů apod. na neomezeném základě možnosti zadávání volitelných přístupových práv, které si sami nastavujete
  • samostatné přístupové heslo, které si můžete sami změnit
  • každý obchodník svoji schránku, obchodní manažer se dívá na celou svoji skupinu, společnost vidí vše
  • tvorba podkladů pro administrativu, účetnictví apod.
  • aktuální formuláře, dotazníky, manuály, software pojišťoven apod.
  • sjednatelská čísla a provizní sazebník
  • formuláře na spolupráci, podklady pro semináře a školení 
  • kontakty na specialisty a produktové dotazníky
  • analýzy produktů trhu
  • produktové listy jednotlivých produktů
  • aktuální články a informace z trhu, které potřebujete
  • …vše, co tam chcete mít…

 

více na www.mia- system.cz www.fp.mia-system.cz www.brokeroffice.cz